duminică, 1 februarie 2009

un, deux, trois




Te schimbi pe zi ce trece.Nu intr-un mod negativ sau pozitiv, ci pur si simplu te schimbi.Depinde cum privesti lucrurile, de ajungi sa crezi ca te-ai facut mai bun, sau dimpotriva.Am avut de multe ori impresia gresita despre cine credeam ca sunt, despre ceea ce credeam ca insemn pe lumea asta.Concluzia la care ajung intr-un final?Sunt mic , poate mai mic decat javra aia care nu am habar de unde a aparut azi latrand, de mi-a facut inima sa mi se urce-n creier.
Intr-o viata, ca oameni, o sa cunoastem o multime de persoane care ne vor ajuta sa ne cladim viata, si nu din punct de vedere fizic sau material.Unii apar si stau , stau , uita sa plece sau pur si simplu nu reusesti tu sa te dezlipesti de ei, dar altii, desi crezi ca nu vrei sa se intample, dispar undeva departe de ochii tai, ramanand insa in sufletul tau pentru totdeauna.
(Cutite-n mine aruncai, la spate mi te ascundeai)

Niciun comentariu: