marți, 3 martie 2009

Negustor

Iacaaa au trecut cele 5 zile de stres, in care am fuzionat(neinspirat, ce-i drept) dezbateri cu arta si negustoria...Dar iata-ma intreg si in plus, mi-am facut si analize.N-am de gand sa insiruiesc tot ceea ce am facut zilele trecute, sau mai exact, saptamana trecuta, dar trebuie sa impartasesc cateva ganduri despre Retro Bazar.Atmosfera a fost mai mult decat incantatoare, desi eu am fost intrusul mic si negru, si e locul unde gasesti o gramada de chestiute faine.As in FAINE.Am sa postez cateva fotografii, sa va formati o parere.De asemenea, o sa ma vedeti si pe mine, pe langa debater infocat, in postura de negustor priceput.:D :




2 comentarii:

Anonim spunea...

am vazut pisica ca "bazar"
miaou...
visez pisica aia...cu ale ei 5 picioare cu tot
miaou...

yohnuta

Andrei Alecsandru spunea...

cum adica ai vazut pisica ca bazar?!:-s
u strange creature