miercuri, 18 februarie 2009

Azi scriem part2.

Erm nu stiu de ce am chef azi.Totusi:

Nu Fi Pungas !

Da, chiar asa!Uite, zilele trecute am observat ca tot mai multe firme si-au facut pungi eco, din bulbi de cartofi , care dupa 90 respectiv 180 zile (depinde de firma)se descompun.Ma intreb, oare miros a mucegai dupa termenul sus-mentionat?
Ma rog....
Ai vazut Blindess?Ai citit cartea?Mai, eu zic doar atat, ca merita.Ambele in egala masura.Dar pentru un efect optim, citeste mai intai cartea iar mai apoi lasa-te indus in lumea aia alba prin film.Mda.Am sa postez o poza preferata de mine :D cu Bjork :

2 comentarii:

MoniQue spunea...

BLINDESS...........
man,stii doar ca am plans cand am citit cartea intr-a 7 a...

sincer,imi este si frica sa il vad :-s pare asa de brutally honest si dezolant incat mi-e teama ca m-as pierde cu firea f usor :(
si in plus.Garcia Bernal are un rol negativ din cate am inteles....brrr :-s

Andrei Alecsandru spunea...

DA....Monica au trecut 3 ani!
Ala sexi de se sfarma( va sfaramati ) toate dupa el?
pai pare-se ca da...desi, o chestie sa iti spun:D mie mi s-a parut filmul 89% cum mi l-am imaginat...mintea mea percepuse cadrele mai groaznice...dar merita vazut.